Opisy zajęć

ZAJĘCIA MIESZANE

Łączą trening wzmacniający z aerobowym. Ta forma pozwala wysmuklić i wyszczuplić sylwetkę, wzmocnić mięśnie oraz spalić niechciany tłuszczyk. Są to zajęcia o różnej intensywności oraz na różnych poziomach zaawansowania. W razie jakichkolwiek wątpliwości przy wyborze odpowiednich zajęć – zapytaj o szczegóły pracowników recepcji.

 

BODY STEP/ STEP AND SHAPE
CHARAKTER: Zajęcia łączące ćwiczenia kształtujące i wydolnościowe. Zarówno przy wzmacnianiu jak i w części aerobowej wykorzystujemy step, co powoduje, że trening jest ciekawszy i intensywniejszy
PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy całe nasze ciało
DLA KOGO: zarówno dla osób zaczynających przygodę ze stepem jak i bardziej zaawansowanych. Treningi z wykorzystaniem stepu odradza się osobom z problemami ze stawami kolanowymi, skokowymi czy kręgosłupem.
MUZYKA: dynamiczna, porywająca i zapewniająca dawkę pozytywnej energii
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej w zależności od doboru obciążenia

 

TBC
CHARAKTER: Zawiera zarówno ćwiczenia wzmacniające jak i wydolnościowe. Dzięki takiej formule wzmacniamy mięśnie oraz przygotowujemy układ oddechowy i krwionośny do trudniejszych zajęć. Po kilku miesiącach regularnych ćwiczeń, można przejść do bardziej zaawansowanych form treningu.
PARTIE MIĘŚNIOWE: na tych zajęciach wyrzeźbisz i wysmuklisz swoją sylwetkę a także zwiększysz przemianę materii
DLA KOGO: trening szczególnie polecany osobom początkującym, zaczynającym przygodę z fitnessem. Pozwala poznać swoje preferencje i możliwości
MUZYKA: odpowiednio dobrana muzyka umili Ci czas spędzony na zajęciach i zapewni wydajny trening
INTENSYWNOŚĆ: średnia

 

TRENING OBWODOWY
CHARAKTER: Połączenie intensywnego treningu wzmacniającego i wytrzymałościowego podczas którego spalisz ogromne ilości kalorii, poprawisz wydolność i wymodelujesz sylwetkę
PARTIE MIĘŚNIOWE: to trening całego ciała, angażujący globalne i głębokie
DLA KOGO: Polecany tym, którzy pragną zmaksymalizować efekty w jak najkrótszym czasie. Dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
MUZYKA: dynamiczna, energiczna i zagrzewająca do pracy!
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej

 

AEROBOX
CHARAKTER: Jest to efektywny i intensywny trening inspirowany sztukami walki. Podczas treningu wykorzystujemy techniki tradycyjnego kickboxingu, boksu, karate, teakwon-do oraz elementy fitness podane w przystępnej formie.
CEL: Skutkuje przede wszystkim poprawą wydolności i siły w połączeniu z gibkością i elastycznością
DLA KOGO: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych oczekujących porządnego wycisku
MUZYKA: bardzo energiczna, szybka, pobudzająca
INTENSYWNOŚĆ: wysoka i bardzo wysoka

 

AKTYWNI 55+/GOLDEN FITNESS 55+
CHARAKTER: trening skierowany do osób 55+, uwzględniający bezpieczeństwo i intensywność dostosowaną do grupy, trening łączy pracę wzmacniającą cały układ mięśniowo-szkieletowy, pracę nad równowagą oraz pracę nad kondycją, lepszą wydolnością i spalaniem tkanki tłuszczowej.
CEL: czerpanie korzyści z ruchu, modelowanie sylwetki, poprawa pracy układu sercowo naczyniowego, relaksacja, praca nad równowagą
DLA KOGO: dla osób po 55 r.ż, którzy zarówno dopiero rozpoczynają przygodę z ruchem jak i są aktywni od jakiegoś czasu. 

 

TRX TURBO SPALANIE/ TRX SHAPE
CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem systemów podwieszanych TRX, przeplatające ćwiczenia wzmacniające z wydolnościowymi
PARTIE MIĘŚNIOWE: modelowane są wszystkie główne partie mięśniowe ramion, nóg i tułowia
DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących intensywny trening łączący turbo spalanie kalorii, kształtowanie sylwetki i pracę nad wydolnością.
MUZYKA: motywująca i zagrzewająca do ćwiczeń
INTENSYWNOŚĆ: wysoka, poprawiająca wydolność organizmu

 

TRX GOLD
CHARAKTER: zajęcia z wykorzystaniem systemów podwieszanych TRX oparte na ćwiczeniach ukierunkowanych na wzmocnienie całego gorsetu mięśniowego, ze szczególnym uwzględnieniem budowania i reedukacji mięśni Core – czyli mięśni wspomagających i usprawniających kręgosłup.
DLA KOGO: szczególnie dla osób 55+ ale także dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z zajęciami fitness.

 

DEEP WORK
CHARAKTER ZAJĘĆ: To nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego. Intensywny trening krążeniowo-oddechowy i trening szybkości. Charakterystyczna jest jego interwałowa budowa. Praca mięśni przebiega w warunkach beztlenowych, co czyni ten trening świetnym sprzymierzeńcem z walką ze zbędną tkanką tłuszczową.
PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy wszystkie główne partie mięśniowe rąk, nóg, pośladków, pleców i brzucha.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
MUZYKA: Ćwiczenia wykonywane są we własnym rytmie, muzyka dla nich pobudzającym tłem.
INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej. Zróżnicowanie tempo wykonywania ćwiczeń pozwoli Ci trenować według własnych możliwości oraz zapewni progres treningowy.

 

TABATA
CHARAKTER ZAJĘĆ: to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który głównie wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała.
PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy wszystkie główne partie mięśniowe rąk, nóg, pośladków, pleców i brzucha.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, które chcą zwiększyć wytrzymałość i wydolność organizmu, przy dodatkowym spalaniu tkanki tłuszczowej
MUZYKA: Ćwiczenia wykonywane są w rytm energetycznej muzyki dzięki czemu nie będziesz się na nich nudzić.
INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej. Zróżnicowanie sprzętu pozwoli Ci dobrać obciążenie do własnych możliwości oraz zapewni progres treningowy

 

FUNCTIONAL BODY SHAPE
CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia łączące ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i wydolnościowe w jedną płynną całość. Cała godzina różnorodnych ćwiczeń bez przerw, zapewniająca odpowiedni poziom intensywności, który daje zarówno spalanie tkanki tłuszczowej jak i budowanie wytrzymałości i siły mięśniowej, a co  za tym idzie – pięknej sylwetki !
DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących kompleksowy i intensywny trening w nietypowej odsłonie
INTENSYWNOŚĆ: średnia/wysoka

 

 

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE

Zajęcia wyszczuplające i wzmacniające, kształtujące sylwetkę – prowadzone są w sposób statyczny. W trakcie treningu wykorzystywany jest różnego rodzaju sprzęt: hantle, obciążniki na kostki, gumy krótkie i długie, piłki. Dzięki tym zajęciom wysmuklisz sylwetkę, wzmocnisz mięśnie i spalisz kalorie.


SMUKŁA SYLWETKA
CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia wzmacniające, budujące wytrzymałość mięśni, modelujące sylwetkę, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej.
PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy wszystkie główne partie mięśniowe rąk, nóg, pośladków, pleców i brzucha.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących ujędrnić ciało i ukształtować sylwetkę.
MUZYKA: Ćwiczenia wykonywane są w rytm energetycznej muzyki dzięki czemu nie będziesz się na nich nudzić.
INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej. Zróżnicowanie sprzętu pozwoli Ci dobrać obciążenie do własnych możliwości oraz zapewni progres treningowy

 

SMUKŁĄ SYLWETKA&STRETCHING 
Zajęcia o takiej samej budowie części głównej jak SMUKŁA SYLWETKA jednak część poświęcona rozciąganiu mięśni jest wydłużona do ok 30 minut, co zapewnia szybszą regenerację mięśni i zapobiega kontuzjom przeciążeniowym.

 

PŁASKI BRZUCH/BRZUCH UDA POŚLADKI
CHARAKTER ZAJĘĆ: kompleksowy trening wzmacniający i modelujący najbardziej newralgiczne partie ciała: brzuch (centrum) uda, nogi, pośladki. Trening modelujący, wyszczuplający sylwetkę, wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących wyrzeźbić, wyszczuplić i wysmuklić brzuch, uda oraz pośladki.

 

RYTM PUMP
CHARAKTER ZAJĘĆ: efektywny trening wzmacniający z wykorzystaniem specjalnych sztang ze zmiennym obciążeniem (od 1,5 kg wzwyż) nacelowany na budowanie wytrzymałości, siły mięśniowej, wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki odpowiednio dobranym obciążeniom oraz dokładnie zsynchronizowanym ćwiczeniom – zawsze w tej samej odsłonie- pracujesz nad techniką ruchu, jakością, progresją oraz podnosisz indywidualną poprzeczkę – by stać się silniejszym, sprawniejszym i lepszym !
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania
MUZYKA: ćwiczenia na kolejne partie mięśniowe wykonywane są do konkretnych utworów. Gdy usłyszysz swoją ulubioną piosenkę nawet nie zauważysz, że wykonałeś kawał dobrej roboty!
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej – w zależności od wyboru obciążenia co sprawia, że na tych zajęciach mogą ćwiczyć zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane.

 

TRENING FUNKCJONALNY
CHARAKTER: trening wzmacniająco modelujący poprawiający codzienne funkcjonowanie
CEL: modelowanie sylwetki, kształtowanie prawidłowych wzorców ruchowych zapobiegających urazom podczas wykonywania czynności dnia codziennego
DLA KOGO: dla osób na każdym poziomie zaawansowania
INTENSYWNOŚĆ: niska/średnia

 


TRX SHAPE
CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem systemów podwieszanych TRX oparte na ćwiczeniach, ukierunkowanych na: kompleksowe wzmocnienie wszystkich mięśni, wyszczuplanie ciała,  budowanie wytrzymałości mięśniowej, wspomaganie spalania tkanki tłuszczowej oraz funkcjonalną pracę usprawniającą całe ciało w nowoczesnej odsłonie.
DLA KOGO: Dla osób ceniących zajęcia łączące wycisk z jakością i prostotą i mądrością treningu,
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej – w zależności od dobranych modyfikacji- co sprawia, że na tych zajęciach mogą ćwiczyć zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane.

  

BODY BALL
CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek łączące elementy tradycyjnego wzmacniania z elementami stretchingu i relaksu oraz pracy nad zmysłem równowagi
PARTIE MIĘŚNIOWE: modelowane są wszystkie główne partie mięśniowe ramion, nóg i tułowia, mięśnie głębokie
DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących łączyć korzyści płynące z różnego rodzaju zajęć, oczekujące zrównoważonego treningu. Dla osób w każdym wieku.
MUZYKA: pobudzająca do ćwiczeń
INTENSYWNOŚĆ: średnia

 

AKTYWNA MAMA
CHARAKTER: zajęcia wydolnościowo -  wzmacniające, w których uczestniczą mamy z dziećmi
CEL: ułatwienie powrotu do formy po porodzie, wzmocnienie mięśni osłabionych w czasie ciąży, wzmocnienie kontaktu z dzieckiem
DLA KOGO: dla mam i ich pociech
INTENSYWNOŚĆ: średnia

 

KETTLE SHAPE
CHARAKTER: to zajęcia wzmacniająco – siłowe wykorzystujące niezwykle funkcjonalne KETTLEBELL jako idealne narzędzie do ćwiczeń dla osób początkujących, które stawiają pierwsze kroki w treningu siłowym. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettlebells mają charakter kompleksowy – w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśni, zatem niejako  obligują Nas do pracy funkcjonalnej – czyli kompleksowej pracy nad sylwetką. Wspomagają też spalanie tkanki tłuszczowej, łącząc wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo-naczyniową.
DLA KOGO: dla wszystkich, którzy rozpoczęli już przygodę z ruchem, chcą wzmocnić całe ciało i pracować funkcjonalnie i kompleksowo: wysmuklić i wyszczuplić ciało, wzmocnić mięśnie, przygotować ciało do treningu siłowego. 

ZAJĘCIA WYDOLNOŚCIOWE

Zajęcia, na których rozruszasz swoje ciało w rytm porywającej muzyki. W zależności od rodzaju treningu choreografie tworzone są w oparciu o proste kroki fitnessowe lub charakterystyczne kroki taneczne. Zajęcia są prowadzone w taki sposób, aby uczestnik na każdym poziomie zaawansowania mógł się na nich dobrze bawić. Gwarantowany efekt to spalenie tkanki tłuszczowej, wzrost poziomu endorfin i uśmiech na twarzy!

 

ZUMBA
CHARAKTER: energetyczna fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Do każdej piosenki przygotowane są konkretne, powtarzające się kroki.
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin
DLA KOGO: zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania lubiących taniec i dobrą zabawę
MUZYKA: gorące rytmy latino oraz taneczne przeboje
INTENSYWNOŚĆ: wysoka

 

ZUMBA KIDS
CHARAKTER: wersja zumby przeznaczona dla najmłodszych.
CEL: Zapewniają dzieciom niezbędną dawkę ruchu w przyjemnej formie. Kształtują koordynację, wydolność, pozwalają wyładować energię, zapobiegają wczesnej otyłości
DLA KOGO: dla dzieci w wieku 4-12 lat
INTENSYWNOŚĆ: dobrana do możliwości najmłodszych

 

ZUMBA GOLD
CHARAKTER: zajęcia łączące trening cardio i spalanie tkanki tłuszczowej w specjalnej formie skierowanej do: osób, które dawno nie uczestniczyły w treningach wydolnościowych, osób 55 + oraz kobiet w ciąży, osób z ograniczonymi możliwościami ruchowymi (kontuzje kolan, bioder, kręgosłupa) przez odpowiednio dobrane kroki i wyzwania ruchowe – nie obciążają stawów oraz gwarantują możliwość radości z ruchu bez przeciążeń.
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin !

 

SLAVICA DANCE
CHARAKTER: Zajęcia choreograficzne oparte na prostych fitnessowych krokach i ludową tradycją. Specjalnie dobrana intensywność zajęć pozwala osobom na każdym poziomie zaawansowania zwiększyć spalanie tkanki tłuszczowej.
CEL: Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności i koordynacji.
DLA KOGO: Dla osób na każdym poziomie zaawansowania dobrze czujących się w choreograficznych formach zajęć.
INTENSYWNOŚĆ: średnia

 

FAT BURNER
CHARAKTER: zajęcia choreograficzne oparte na prostych fitnessowych krokach. Specjalnie dobrana intensywność zajęć pozwala osobom na każdym poziomie zaawansowania zwiększyć spalanie tkanki tłuszczowej
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności i koordynacji
DLA KOGO: dla osób na każdym poziomie zaawansowania dobrze czujących się w choreograficznych formach zajęć

 

NEXT STEP
CHARAKTER: zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu, podstawowe kroki fitnessowe są stopniowo modyfikowane do trudniejszych wersji
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności, dobra zabawa
DLA KOGO: dla osób chcących stanąć przed choreograficznym wyzwaniem, stawiających na rozwój i intensywny trening. Odradzane osobom z problemami stawowymi
INTENSYWNOŚĆ: wysoka

 

FIT DANCE
CHARAKTER: zajęcia o jednorodnym, wysokim tempie, na których przez całą godzinę tworzona jest choreografia oparta na krokach fitnessowych
CEL: podniesienie wydolności organizmu, spalenie tkanki tłuszczowej
DLA KOGO: dla osób obeznanych w fitnessowych krokach, lubiących taneczne wyzwania
INTENSYWNOŚĆ: średnia/wysoka

 

ZUMBA STEP
CHARAKTER: nowa odsłona tradycyjnej ZUMBY wykorzystująca stepy. Niezmiennie łącząca energię tańca i aerobiku. Do każdej piosenki przygotowane są konkretne, powtarzające się kroki.
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin
DLA KOGO: zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania lubiących taniec i dobrą zabawę
MUZYKA: gorące rytmy latino oraz taneczne przeboje
INTENSYWNOŚĆ: wysoka

 

MIX DANCE
CHARAKTER: energetyczny mix stylów tanecznych takich jak hip hop, funky, dancehall i wiele innych
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, świetna zabawa, poprawa kondycji
DLA KOGO: dla miłośników tańca i dobrej zabawy
MUZYKA: największe hity z videoklipów
INTENSYWNOŚĆ: wysoka/zmienna

  

ZAJĘCIA BODY&MIND

Na tych zajęciach wzmocnisz, wysmuklisz, uelastycznisz swoje ciało, zaktywizujesz układ ruchowy a także zrelaksujesz się.

 

TRENING MIĘŚNI DNA MIEDNICY (Trening MDM):
CHARAKTER: trening mięśni dna miednicy (MDM) to odpowiednio dobrane ćwiczenia, dzięki którym usprawnisz funkcje mięśni dna miednicy i poprawisz kontrolę dolnej części brzucha. Prawidłowo przeprowadzony trening niweluje dolegliwości i wspomaga terapię różnych dysfunkcji: zarówno urologicznych, ginekologicznych jak i seksualnych.
CEL: reedukacja mięśni MDM, budowanie świadomości ciała, czucia głębokiego, uważności na potrzeby swojego ciała, integracja ćwiczeń MDM z czynnościami dnia codziennego.
DLA KOGO: zajęcia skierowane do: kobiet po menopauzie oraz kobiet w ciąży i po porodzie, mężczyzn po prostatektomii, wszystkich osób mających dolegliwości związane z dysfunkcją mm dna miednicy.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP + Trening MDM
CHARAKTER: zajęcia zarówno profilaktyczne jak i usprawniające, które łączą: wzmacnianie, rozciąganie najważniejszych partii mięśniowych odpowiadających za lepszą pracę, ruchomość i elastyczność m. wspomagających pracę kręgosłupa oraz uczą mechanizmu czucia głębokiego, wzmacniają mięśnie dna miednicy.
CEL: celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa, praca nad stabilizacją, równowagą, nauką prawidłowych nawyków ruchowych pozwalających chronić kręgosłup w czynnościach dnia codziennego, poprawa czucia głębokiego oraz reedukacja mięśni dna miednicy. 
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku chcących uchronić swój kręgosłup przed szkodliwymi skutkami współczesnego trybu życia.


YOGA
CHARAKTER: spokojne zajęcia na których będziesz dążyć do harmonii umysłu i ciała, wyciszenia organizmu i świadomej pracy
CEL: osiągnięcie równowagi pomiędzy pracą nad wytrzymałością mięśni, gibkością i spokojem ducha, wysmuklenie sylwetki
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania
INTENSYWNOŚĆ: niska


PILATES
CHARAKTER: System ćwiczeń wzmacniających mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa. Główne punkty metody pilates to świadomy trening, kontrola własnego ciała oraz praca z oddechem.
CEL: wysmuklenie sylwetki, nauka efektywnego oddechu, poprawa zakresu ruchomości stawów
DLA KOGO: dla osób ceniących spokojny i świadomy trening
INTENSYWNOŚĆ: niska


ZDROWY KRĘGOSŁUP
CHARAKTER: zajęcia profilaktyczne prowadzone przez fizjoterapeutów i wyszkolonych instruktorów. Łączą wzmacnianie, rozciąganie i relaksację.
CEL: poprawa ruchomości kręgosłupa, praca nad stabilizacją, równowagą, nauką prawidłowych nawyków ruchowych pozwalających chronić kręgosłup w czynnościach dnia codziennego
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku chcących uchronić swój kręgosłup przed szkodliwymi skutkami współczesnego trybu życia
INTENSYWNOŚĆ: niska

 

STRETCHING
CHARAKTER- spokojne zajęcia na matach łączące rozciąganie i relaks
CEL: wydłużenie i wysmuklenie mięśni, poprawa gibkości, odprężenie, zapobieganie urazom
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania
INTENSYWNOŚĆ: niska

 

STRETCHING KRĘGOSŁUPA
Ćwiczenia, których celem jest uelastycznienie kręgosłupa, wzmocnienie mięśni głębokich, zwiększenie ruchomości w stawach, połączone z rozciąganiem tkanek miękkich w ciele i odrobiną relaksu. Zajęcia na każdym poziomie zaawansowania.


AKTYWNE 9 MIESIĘCY
CHARAKTER: spokojne zajęcia łączące profilaktykę, wzmacnianie, wydolność i relaks
CEL: odciążenie kręgosłupa, praca z oddechem, podtrzymanie wydolności, profilaktyka zdrowej ciąży
DLA KOGO: dla kobiet w ciąży chcących świadomie dbać o siebie podczas tego szczególnego okresu
INTENSYWNOŚĆ: niska

 

BABY DANCE
CHARAKTER: zajęcia z maluchami wtulonymi w chustach (lub: nosidełkach). Taniec ten oferuje świetny trening ciała, naukę podstawowych kroków tanecznych, zabawę z dzieckiem. Daje szansę na spotkanie towarzyskie i możliwość zaprezentowania swojemu dziecku muzyki i ruchu. Chusta pozwala na bezpieczne i wygodne noszenie dziecka, a jednocześnie uwalnia ręce, dzięki czemu mama może swobodnie nimi poruszać.
DLA KOGO: Zajęcia przeznaczone są dla mam noszących dziecko w chuście lub nosidełku. Zajęcia są odpowiednie dla dzieci w wieku już od 8 tygodnia wzwyż.

 

 

 

INNE

 

BIEGI RYTMOWE
Biegasz? A może chcesz rozpocżąć przygodę z tą dyscypliną sportową?
To właśnie dla Ciebie stworzyliśmy te zajęcia. Nauczysz się jak rozłożyć swoje siły aby jak najefektywniej przebiec wyznaczony dystans, jak prawidłowo ustawić ciało, a przy okazji zadbasz o kondycję w miłym towarzystwie i na świeżym powietrzu.