Opisy zajęć

ZAJĘCIA MIESZANE

Zajęcia, które łączą trening wzmacniający, wysmuklający i modelujący ciało ze spalaniem tkanki tłuszczowej oraz treningiem cardio (praca nad kondycją i wydolnością).
Są to zajęcia o różnej intensywności oraz na różnych poziomach zaawansowania. W razie jakichkolwiek wątpliwości przy wyborze odpowiednich zajęć – zapytaj o szczegóły pracowników recepcji.

 

BODY STEP/ STEP AND SHAPE
CHARAKTER/CEL: Zajęcia łączące ćwiczenia modelujące, kształtujące, wzmacniające ciało ze spalaniem tkanki tłuszczowej i pacą nad kondycją . Zarówno przy wzmacnianiu jak i w części aerobowej wykorzystujemy step, co powoduje, że trening jest ciekawszy i intensywniejszy.
DLA KOGO: zarówno dla osób zaczynających przygodę ze stepem jak i bardziej zaawansowanych. (Treningi z wykorzystaniem stepu odradza się osobom z problemami ze stawami kolanowymi, skokowymi czy kręgosłupem).
INTENSYWNOŚĆ: niska - średnia

TBC
CHARAKTER/CEL: Zajęcia łączące ćwiczenia modelujące, kształtujące, wzmacniające ciało ze spalaniem tkanki tłuszczowej i pacą nad kondycją. Zajęcia idealne na rozpoczęcie przygody fitness ale też, ze względu na swoją specyfikę budowy lekcji i możliwości doboru obciążeń – doskonałe jako całościowy trening utrzymujący Cię w dobrej formie.
DLA KOGO: trening polecany osobom początkującym, zaczynającym przygodę z fitnessem. Pozwala poznać swoje preferencje i możliwości, a dla stałych bywalców – umożliwia indywidualny dobór obciążeń oraz pracę nad jakością ruchu.
INTENSYWNOŚĆ: niska i średnia
TRENING OBWODOWY
CHARAKTER/CEL: Połączenie intensywnego treningu wzmacniającego i wytrzymałościowego podczas którego spalisz ogromne ilości kalorii, poprawisz wydolność i wymodelujesz sylwetkę
DLA KOGO: Polecany tym, którzy pragną zmaksymalizować efekty w jak najkrótszym czasie. Dla osób na każdym poziomie zaawansowania, ponieważ dobór różnych obciążeń umożliwia zindywidualizowanie każdego treningu.
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej

AEROBOX
CHARAKTER/CEL: Jest to efektywny i intensywny trening spalająco – wzmacniający inspirowany sztukami walki. Podczas treningu wykorzystujemy techniki tradycyjnego kickboxingu, boksu, karate, teakwon-do oraz elementy fitness podane w przystępnej i prostej ale intensywnej choreografii oraz wzmacniamy całe ciało w części modelującej lekcji. Skutkuje przede wszystkim poprawą wydolności i siły w połączeniu z gibkością i elastycznością
DLA KOGO: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych oczekujących dobego wycisku
INTENSYWNOŚĆ: wysoka i bardzo wysoka

GOLDEN FITNESS 55+
CHARAKTER: trening skierowany do osób 55+, uwzględniający bezpieczeństwo i intensywność dostosowaną do grupy, trening łączy pracę wzmacniającą cały układ mięśniowo-szkieletowy, pracę nad równowagą oraz pracę nad kondycją, lepszą wydolnością i spalaniem tkanki tłuszczowej.
CEL: czerpanie korzyści z ruchu, modelowanie sylwetki, poprawa pracy układu sercowo naczyniowego, relaksacja, praca nad równowagą
DLA KOGO: dla osób po 55 r.ż, którzy zarówno dopiero rozpoczynają przygodę z ruchem jak i są aktywni od jakiegoś czasu.
INTENSYWNOŚĆ: niska i średnia

TRX SHAPE
CHARAKTER/CEL: zajęcia z wykorzystaniem systemów podwieszanych TRX, przeplatające ćwiczenia wzmacniające z wydolnościowymi
DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących intensywny trening łączący kształtowanie sylwetki, spalanie kalorii pracę nad wydolnością w zupełnie innym, funkcjonalnym i nowoczesnym wydaniu.
INTENSYWNOŚĆ: średnia i wysoka

TRX GOLD 55+
CHARAKTER/CEL: zajęcia z wykorzystaniem systemów podwieszanych TRX oparte na ćwiczeniach ukierunkowanych na wzmocnienie całego gorsetu mięśniowego, ze szczególnym uwzględnieniem budowania i reedukacji mięśni Core – czyli mięśni wspomagających i usprawniających kręgosłup.
DLA KOGO: szczególnie dla osób 55+ ale także dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z zajęciami fitness.

DEEP WORK
CHARAKTER/CEL: To nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego. Intensywny trening krążeniowo-oddechowy i trening szybkości. Charakterystyczna jest jego interwałowa budowa. Praca mięśni przebiega w warunkach beztlenowych, co czyni ten trening świetnym sprzymierzeńcem z walką ze zbędną tkanką tłuszczową. Ćwiczenia bez sprzętu, praca z własnym ciałem i jego obciążeniem.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania
INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej.

TABATA
CHARAKTER/CEL: to trening interwałowy o niezwykłej intensywności, na który składa się część interwałowa (kilka serii powtarzanych wysokointensywnych ćwiczeń – tzw. 4 minutowe tabaty) oraz część wzmacniająca całe ciało.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, które chcą zwiększyć wytrzymałość i wydolność organizmu, przy dodatkowym spalaniu tkanki tłuszczowej
INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej.

FUNCTIONAL BODY SHAPE
CHARAKTER/CEL: zajęcia łączące ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i wydolnościowe w jedną płynną całość. Cała godzina różnorodnych ćwiczeń bez przerw, zapewniająca odpowiedni poziom intensywności, który daje zarówno spalanie tkanki tłuszczowej jak i budowanie wytrzymałości i siły mięśniowej, a co za tym idzie – pięknej sylwetki !
DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących kompleksowy i intensywny trening w nietypowej odsłonie
INTENSYWNOŚĆ: średnia/wysoka

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE

Celem wszystkich treningów wzmacniających ciało jest: modelowanie sylwetki, praca nad wytrzymałością mięśniową, siłą, mocą Twojego ciała oraz dbałość o jakość Twojego ruchu. W trakcie treningu wykorzystywany jest różnego rodzaju sprzęt: hantle, obciążniki na kostki, gumy/ tubbingi krótkie i długie, piłki. Każdy z treningów ma swoją specyficzną budowę i czasem różne cele. Możesz wybrać trening idealny dla Ciebie.

 


SMUKŁA SYLWETKA

CHARAKTER/CEL: zajęcia wzmacniająco-modelujące całe ciało, budujące wytrzymałość mięśni oraz wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej.
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących ujędrnić ciało i ukształtować sylwetkę.
INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej.

SMUKŁA SYLWETKA&STRETCHING
Zajęcia o takim samym charakterze jak SMUKŁA SYLWETKA dodatkowo część poświęcona rozciąganiu mięśni jest wydłużona do ok 30 minut, co zapewnia szybszą regenerację mięśni, zapobiega kontuzjom przeciążeniowym oraz umożliwia pracę nad gibkością ciała.

BRZUCH UDA POŚLADKI
CHARAKTER/CEL: kompleksowy trening wzmacniający i modelujący najbardziej newralgiczne partie ciała: brzuch (centrum) uda, nogi, pośladki. Trening modelujący, wyszczuplający sylwetkę, wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej oraz sprzymierzeniec w walce z cellulitem!
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących wyrzeźbić, wyszczuplić i wysmuklić brzuch, uda oraz pośladki.

RYTM PUMP
CHARAKTER/CEL: efektywny trening wzmacniający z wykorzystaniem specjalnych sztang ze zmiennym obciążeniem (od 1,5 kg wzwyż) nacelowany na budowanie wytrzymałości, siły mięśniowej, modelowanie i rzeźbienie ciała oraz wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki odpowiednio dobranym obciążeniom oraz dokładnie zsynchronizowanym ćwiczeniom – zawsze w tej samej odsłonie- pracujesz nad techniką ruchu, jakością, progresją oraz podnosisz indywidualną poprzeczkę – by stać się silniejszym, sprawniejszym i lepszym !
DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania dzięki możliwości indywidualnego doboru odpowiednich obciążeń
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej – w zależności od wyboru obciążenia co sprawia, że na tych zajęciach mogą ćwiczyć zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane.

 

TRX SHAPE
CHARAKTER/CEL: zajęcia z wykorzystaniem systemów podwieszanych TRX oparte na ćwiczeniach, ukierunkowanych na: kompleksowe wzmocnienie wszystkich mięśni, wyszczuplanie ciała, budowanie wytrzymałości mięśniowej, wspomaganie spalania tkanki tłuszczowej oraz funkcjonalną pracę usprawniającą całe ciało w nowoczesnej odsłonie.
DLA KOGO: Dla osób ceniących zajęcia łączące wycisk z jakością i prostotą i mądrością treningu,
INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej – w zależności od dobranych modyfikacji- co sprawia, że na tych zajęciach mogą ćwiczyć zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane.

BODY BALL
CHARAKTER/CEL: zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek łączące elementy tradycyjnego i efektywnego treningu modelującego z elementami ćwiczeń prozdrowotnych oraz szczególną pracą nad równowagą.
DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących łączyć korzyści płynące z różnego rodzaju zajęć, oczekujące zrównoważonego treningu. Dla osób w każdym wieku.
INTENSYWNOŚĆ: niska i średnia

AKTYWNA MAMA
CHARAKTER: zajęcia wydolnościowo - wzmacniające, w których uczestniczą mamy z dziećmi
CEL: ułatwienie powrotu do formy po porodzie, wzmocnienie mięśni osłabionych w czasie ciąży, wzmocnienie kontaktu z dzieckiem
DLA KOGO: dla mam i ich pociech
INTENSYWNOŚĆ: średnia

KETTLE SHAPE
CHARAKTER/CEL: to zajęcia wzmacniająco – siłowe wykorzystujące niezwykle funkcjonalne KETTLEBELL jako idealne narzędzie do ćwiczeń dla osób początkujących, które stawiają pierwsze kroki w treningu siłowym. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettlebells mają charakter kompleksowy – w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśni, zatem niejako obligują Nas do pracy funkcjonalnej – czyli kompleksowej pracy nad sylwetką. Wspomagają też spalanie tkanki tłuszczowej, łącząc wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo-naczyniową.
DLA KOGO: dla wszystkich, którzy rozpoczęli już przygodę z ruchem, chcą wzmocnić całe ciało i pracować funkcjonalnie i kompleksowo: wysmuklić i wyszczuplić ciało, wzmocnić mięśnie, przygotować ciało do treningu siłowego.

ZAJĘCIA WYDOLNOŚCIOWE

Zajęcia, na których rozruszasz swoje ciało w rytm porywającej muzyki. W zależności od rodzaju treningu choreografie tworzone są w oparciu o proste kroki fitnessowe lub charakterystyczne kroki taneczne. Zajęcia są prowadzone w taki sposób, aby uczestnik na każdym poziomie zaawansowania mógł się na nich dobrze bawić. Gwarantowany efekt to spalenie tkanki tłuszczowej, wzrost poziomu endorfin i uśmiech na twarzy!

ZUMBA
CHARAKTER: energetyczna fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Do każdej piosenki przygotowane są konkretne, powtarzające się kroki.
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin
DLA KOGO: zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania lubiących taniec i dobrą zabawę
INTENSYWNOŚĆ: średnia i wysoka

ZUMBA STEP
CHARAKTER: nowa odsłona tradycyjnej ZUMBY wykorzystująca stepy. Niezmiennie łącząca energię tańca i aerobiku. Do każdej piosenki przygotowane są konkretne, powtarzające się kroki.
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin
DLA KOGO: zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania lubiących taniec i dobrą zabawę
INTENSYWNOŚĆ: wysoka

ZUMBA KIDS
CHARAKTER: wersja zumby przeznaczona dla najmłodszych.
CEL: Zapewniają dzieciom niezbędną dawkę ruchu w przyjemnej formie. Kształtują koordynację, wydolność, pozwalają wyładować energię, zapobiegają wczesnej otyłości
DLA KOGO: dla dzieci w wieku 4-12 lat
INTENSYWNOŚĆ: dobrana do możliwości najmłodszych

ZUMBA GOLD
CHARAKTER: zajęcia łączące trening cardio i spalanie tkanki tłuszczowej w specjalnej formie skierowanej do: osób, które dawno nie uczestniczyły w treningach wydolnościowych, osób 55 + oraz kobiet w ciąży, osób z ograniczonymi możliwościami ruchowymi (kontuzje kolan, bioder, kręgosłupa) przez odpowiednio dobrane kroki i wyzwania ruchowe – nie obciążają stawów oraz gwarantują możliwość radości z ruchu bez przeciążeń.
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin !

SLAVICA DANCE
CHARAKTER: Zajęcia choreograficzne oparte na prostych fitnessowych krokach i skokach inspirowanych też tradycyjnymi tańcami folk. Specjalnie dobrana intensywność zajęć pozwala osobom na każdym poziomie zaawansowania zwiększyć spalanie tkanki tłuszczowej.
CEL: Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności i koordynacji.
DLA KOGO: Dla osób na każdym poziomie zaawansowania dobrze czujących się w choreograficznych formach zajęć.
INTENSYWNOŚĆ: średnia i wysoka

FAT BURNER
CHARAKTER: zajęcia choreograficzne oparte na prostych fitnessowych krokach. Specjalnie dobrana intensywność zajęć pozwala osobom na każdym poziomie zaawansowania zwiększyć spalanie tkanki tłuszczowej
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności i koordynacji
DLA KOGO: dla osób na każdym poziomie zaawansowania dobrze czujących się w choreograficznych formach zajęć

NEXT STEP
CHARAKTER: zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu, podstawowe kroki fitnessowe są stopniowo modyfikowane do trudniejszych wersji
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności, dobra zabawa
DLA KOGO: dla osób chcących stanąć przed choreograficznym wyzwaniem, stawiających na rozwój i intensywny trening. Odradzane osobom z problemami stawowymi
INTENSYWNOŚĆ: wysoka

FIT DANCE
CHARAKTER: zajęcia choreograficzne na których przez całą godzinę uczymy się przystępnej choreografii fitnessowej, na tej lekcji oprócz klasycznego aerobikowego układu możesz poznać też różne odsłony tanecznego fitnessu i różnych styli tańca od disco-dance, przez latino lub inne style, CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, praca nad kondycją
DLA KOGO: dla osób obeznanych w fitnessowych krokach, lubiących taneczne wyzwania
INTENSYWNOŚĆ: średnia/wysoka

MIX DANCE
CHARAKTER: energetyczny mix stylów tanecznych takich jak hip hop, funky, dancehall i wiele innych dla miłośników tańca, muzyka z videoklipów i hity z list przebojów;
CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, świetna zabawa, poprawa kondycji
INTENSYWNOŚĆ: wysoka/zmienna

ZAJĘCIA BODY&MIND

Ciało i Umysł w HARMONII
Zajęcia o specyficznej budowie, raczej niskiej intensywności ale wysokiej świadomości pracy z własnym ciałem. To nurt zajęć na których usłyszysz relaksującą muzykę, która ma Cię poprowadzić do wewnętrznej równowagi ciała i umysłu. Tutaj najbardziej liczy się jakość Twojego ruchu i Twoich odczuć.

 

TRENING MIĘŚNI DNA MIEDNICY (Trening MDM):
CHARAKTER: trening mięśni dna miednicy (MDM) to odpowiednio dobrane ćwiczenia, dzięki którym usprawnisz funkcje mięśni dna miednicy i poprawisz kontrolę dolnej części brzucha. Prawidłowo przeprowadzony trening niweluje dolegliwości i wspomaga terapię różnych dysfunkcji: zarówno urologicznych, ginekologicznych jak i seksualnych.
CEL: reedukacja mięśni MDM, budowanie świadomości ciała, czucia głębokiego, uważności na potrzeby swojego ciała, integracja ćwiczeń MDM z czynnościami dnia codziennego.
DLA KOGO: zajęcia skierowane do: kobiet po menopauzie oraz kobiet w ciąży i po porodzie, mężczyzn po prostatektomii, wszystkich osób mających dolegliwości związane z dysfunkcją mm dna miednicy.

ZDROWY KRĘGOSŁUP + Trening MDM
CHARAKTER: zajęcia zarówno profilaktyczne jak i usprawniające, które łączą: wzmacnianie, rozciąganie najważniejszych partii mięśniowych odpowiadających za lepszą pracę, ruchomość i elastyczność m. wspomagających pracę kręgosłupa oraz uczą mechanizmu czucia głębokiego, wzmacniają mięśnie dna miednicy.
CEL: celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa, praca nad stabilizacją, równowagą, nauką prawidłowych nawyków ruchowych pozwalających chronić kręgosłup w czynnościach dnia codziennego, poprawa czucia głębokiego oraz reedukacja mięśni dna miednicy.
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku chcących uchronić swój kręgosłup przed szkodliwymi skutkami współczesnego trybu życia.

 

YOGA
CHARAKTER: spokojne zajęcia na których będziesz dążyć do harmonii umysłu i ciała, wyciszenia organizmu i świadomej pracy
CEL: osiągnięcie równowagi pomiędzy pracą nad wytrzymałością mięśni, gibkością i spokojem ducha, wysmuklenie sylwetki
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania

 

PILATES
CHARAKTER: System ćwiczeń wzmacniających mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa. Główne punkty metody Pilates to świadomy trening, kontrola własnego ciała oraz praca z oddechem.
CEL: wysmuklenie sylwetki, nauka efektywnego oddechu, poprawa zakresu ruchomości stawów
DLA KOGO: dla osób ceniących spokojny i świadomy trening

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP
CHARAKTER: zajęcia profilaktyczne prowadzone przez fizjoterapeutów i wyszkolonych instruktorów z odpowiednim doświadczeniem. Łączą wzmacnianie, rozciąganie i relaksację.
CEL: poprawa ruchomości kręgosłupa, praca nad stabilizacją, równowagą, nauką prawidłowych nawyków ruchowych pozwalających chronić kręgosłup w czynnościach dnia codziennego
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku chcących uchronić swój kręgosłup przed szkodliwymi skutkami współczesnego trybu życia

STRETCHING
CHARAKTER: spokojne zajęcia na których pracujemy różnymi metodami stretchingu nad uelastycznieniem ciała,
CEL: wydłużenie i wysmuklenie mięśni, poprawa gibkości, odprężenie, zapobieganie urazom i kontuzjom,
DLA KOGO: dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania

STRETCHING KRĘGOSŁUPA
CHARAKTER: spokojne zajęcia na których pracujemy różnymi metodami stretchingu nad
Ćwiczenia, których celem jest uelastycznienie kręgosłupa, wzmocnienie mięśni głębokich, zwiększenie ruchomości w stawach, połączone z rozciąganiem tkanek miękkich w ciele i odrobiną relaksu. Zajęcia na każdym poziomie zaawansowania.

 

AKTYWNE 9 MIESIĘCY
CHARAKTER: spokojne zajęcia łączące profilaktykę, wzmacnianie, wydolność i relaks
CEL: odciążenie kręgosłupa, praca z oddechem, podtrzymanie wydolności, profilaktyka zdrowej ciąży
DLA KOGO: dla kobiet w ciąży chcących świadomie dbać o siebie podczas tego szczególnego okresu

BABY DANCE
CHARAKTER: zajęcia z maluchami wtulonymi w chustach (lub: nosidełkach). Taniec ten oferuje świetny trening ciała, naukę podstawowych kroków tanecznych, zabawę z dzieckiem. Daje szansę na spotkanie towarzyskie i możliwość zaprezentowania swojemu dziecku muzyki i ruchu. Chusta pozwala na bezpieczne i wygodne noszenie dziecka, a jednocześnie uwalnia ręce, dzięki czemu mama może swobodnie nimi poruszać.
DLA KOGO: Zajęcia przeznaczone są dla mam noszących dziecko w chuście lub nosidełku. Zajęcia są odpowiednie dla dzieci w wieku już od 8 tygodnia wzwyż.

INNE

BIEGI RYTMOWE

Biegasz? A może chcesz rozpocżąć przygodę z tą dyscypliną sportową?
To właśnie dla Ciebie stworzyliśmy te zajęcia. Nauczysz się jak rozłożyć swoje siły aby jak najefektywniej przebiec wyznaczony dystans, jak prawidłowo ustawić ciało, a przy okazji zadbasz o kondycję w miłym towarzystwie i na świeżym powietrzu.